Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 7 februari 2019

Vanavond verhuis ik al!





Althans, ik ga eens kijken of het me bevalt...
Mijn logeer/studeer kamertje is op orde.
Vanavond ga ik het uitproberen.
Hier steeds in de kamer begon ik toch
als wat rommelig gedoe te ervaren.
In  de Sling kon het niet anders...
maar dat gebeuren wil ik zo snel mogelijk vergeten!
Dus ga ik dit proberen.


En vanuit dit bed kan ik gewoon bloggen
en films bekijken!


Voor later op de avond wens ik je vast

Welterusten!


6 opmerkingen:

  1. en ik wens je langs deze weg een goeie morgen
    en....spijkerbed mag niet verdwijnen!
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Walter, wat lees ik nou in je andere verhaal, ga je stoppen met bloggen? Wat is de reden hiervan en waarom zo plotseling? Zonodig sterkte met alles. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karel! Fijn dat je reageert...Als je mijn vorige berichten een beetje doorleest, zal je merken dat er iets gaande is. Want zo plotseling is het niet als het misschien lijkt...Bij Lia, hieronder vertel ik er iets meer over. Verder blijf ik natuurlijk contact houden! @@@

      Verwijderen
  3. Goed geslapen vannacht in dat nieuwe hoekje? En hopelijk gaat het goed met je. Ook van mijn kant ...sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even opnieuw, het antwoord liet zich vreemd genoeg niet plaatsen. Lia, ik probeer het weer!

    BeantwoordenVerwijderen