Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 8 februari 2019

Vanwege de schade die Slingedael bij mij heeft aangericht;


Spijkerbed kan gewoon geen Spijkerbed meer zijn, vandaar dat ik,
op deze vreemde manier moet stoppen.

Over hoe het met mij is?
Onder de 'deelstreep' schrijf ik er wel iets over...

meer lezen bij...meer lezen!



De schade die mij is aangedaan door Slingedael en de Leliezorggroep is te groot, veel groter nog dan ik mij heb voor kunnen stellen.
Daarover alles op 'Bedgeheimen', dat inderdaad gevuld zal gaan worden met 'bad secrets'!

Mijn lichaam en geest blijken het op een bijzondere manier op te lossen;
ik slaap de laatste tijd 3/4 van de dag.
De nachtmerries van overdag!
Ongelooflijke nachtmerries die ik voorheen graag zou omschrijven op Spijkerbed.
Maar ook hier sla ik mij doorheen en weet, dat ik er weer sterker uit zal komen!
Wellicht ga ik Werkwijze en Bedgeheimen hier verder mee invullen.


2 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel sterkte en beterschap Walter. Neem ajb de tijd om hier doorheen te komen. Dat gaat je zeker lukken maar doe het heel kalm aan en concentreer je zoveel mogelijk op fijne dingen. En een blog voor van alles en nog wat(is mijn ervaring) is waarschijnlijk meer dan genoeg. Die slaaprust heb je misschien gewoon nodig. Zoek prof. hulp.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad ga ik of heb ik idd binnenkort hulp. ik zie wel wat dat oplevert ! Voor mijn doen, doe ik het zeker rustig aan. Dank je Elly @@@

      Verwijderen