Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 25 maart 2019

Angst is ernstig!



We blijken het heel vaak te onderschatten...vooral bij anderen!

'Ach, stel je niet aan, gewoon even doorzetten, joh!'
'Er gebeurt heus niks hoor, hou je maar rustig.'
'Het zijn alleen maar waandenkbeelden.'

Totdat er een keer daadwerkelijk een bepaalde angst in je wordt wakker geroepen,
vaak dan besef je hoe een impact die kan hebben!

Helaas is het zo dat we eigenlijk alles een keer zelf mee moeten maken,
want pas dan zul je met andere ogen naar die ander kunnen kijken
en werkelijk zeggen, vanuit de grond van je hart;
Ja, ik begrijp je en voel je pijn, zelfs al was die van mij net iets anders!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten