Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 18 juni 2019

Achter de schermen van het Geluk.

Fytotherapie.


Voorlopig gaat het nog gewoon door, maar inmiddels is mijn aanklacht tegen Veritas en tegen 'alles' wat er gebeurd is, in behandeling.
Althans...hun reactie is binnen.
Een stevig gevulde enveloppe !
Pas vandaag ga ik hem openen, in het bijzijn van mijn persoonlijk begeleidster.

Dit keer besefte ik, meer dan ooit, als ik hulp kan krijgen waarom zou ik het dan niet gebruiken?

De woede, de kwaadheid over dit hele gebeuren is tot rust gekomen in mij.
Vanaf het moment dat ik mij bewust werd van wat er gaande was, heb ik keihard gewerkt!
'Ach, het komt wel goed'.
Nee, zo werken de dingen nou eenmaal niet, want een spiritueel leven garandeert niks.
Alhoewel het je er toch anders mee leert omgaan en er anders tegen aan leert kijken...


Tja, ik doe er alles aan wat er binnen mijn vermogen ligt.
En weet je wat het met me doet?
Tussen alle 'gekte' door hervind ik steeds weer mijn innerlijke rust.



Een vervolg verslag komt natuurlijk weer gewoon op Bedgeheimen.

🙏





Geen opmerkingen:

Een reactie posten