Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 18 juni 2019

Sommige dingen wennen nooit!



Weet zelfs niet hoe ik dat omschrijven moet...
Het is sowieso een moeilijk onderwerp en het achterste van m'n tong laten zien...nee, dat werkt niet meer zo goed.
Want zelfs dat het niet meer werkt went niet!
Kan je het nog volgen?

Zo kan ik ineens mijn vertrouwen in iets totaal kwijt zijn, zo erg zelfs dat ik het benauwd op de borst krijg.
Dan wordt mijn zelfvertrouwen even vreselijk ondermijnt door het feit dat ik letterlijke steun ineens niet meer als zodanig ervaar.
Hoe vaak ik de laatste tijd tegen mezelf zeg;
Wees daar nou maar eens niet open over, het wordt toch weer gebruikt!
Als ik spontaan iets deel, hetgeen gewoon een momentopname was, dan kan ik later ineens weer te horen krijgen;
Maar je hebt toch daar en daar moeite mee?


Dus, wat nooit went is...dat ik ben zoals ik ben.
Wat vreemd eigenlijk als je zou kunnen stellen;
Ja hoor, zo ben ik nou eenmaal!

Koud vuur?



Zelfs het schrijven gaat vaak net zoals ik meestal schilder...
Gelukkig is er iemand die begrijpt wat ik bedoel.
Dat voelt net weer iets minder eenzaam.





6 opmerkingen:

  1. je hebt gevoelens, dat maakt je mooi
    ieder heeft zijn twijfels en zo
    dus wees blij!
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn blijdschap in het leven schijnt door alles heen!
      Fijn dat je er weer bent Lutje! ;-)

      Verwijderen
  2. Kan me wel voorstellen wat je hier schrijft. Ik heb ook weleens zulke momenten, ook al is het niet vaak. Lieve groet, ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je...ik voel weer een schrijfstukje in me opkomen! Voor Werkwijze natuurlijk.. :-)

      Verwijderen
  3. k denk dat ik het begrijp
    soms heb ik dat ook dat ik denk k had beter gezwegen omdat het inderdaad later dan plots tegen je wordt gebruikt
    maar echte vrienden zullen dat niet doen, enkel mensen die je willen kwetsen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook in dat laatste heb je het weer helemaal bij het rechte end, dank je An!

      Verwijderen