Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 19 oktober 2019

Weekend bericht; 1.

'
Mijn baard gaat weer even in de renovatie!

Tja, mijn blogs gaan een beetje veranderen...
Maar de dingen waar ik om geef, die blijven.
Alleen niet meer elke dag. En daarom probeer ik er het
weekend iets meer mee te doen
Effe delen;
Waar kijk ik graag naar op de tv?
Woonprogramma's en tuinprogramma's.
VPRO in de ochtend...Humanisme, boeddhisme
en docu's over kunst!
Ook naar 'boeken' kijk ik graag.
Een ontspannende film is voor mij de
SF/Fantasy film.
En natuurlijk de kookprogramma's o
24 Kitchen.
Maar ook graag naar natuurprogramma's...
Door mijn nieuwe 4k scherm word ik erg verwend!
Ook info over van alles en nog wat; religie, oude culturen
en ga zo maar door...

En dan is het herfst...
Heerlijk!
Hopla, weer de anti-ziekzijn mix!

Morgen over meer.
Vandaag mijn avondmaaltijd als afsluiting
Over vegetarisch zijn?
Ook dat hoor je morgen.
Fijne avond en tot morgen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten