Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 2 april 2020

Een blog lees je anders...

Een van mijn eerste foto's uit de serie; 
 Het pad.



Wil je enige samenhang ondervinden, dan lees je het van onder naar boven.
Tegenwoordig kies ik voor het 7-dagen systeem.

Jullie wisten het nog niet, maar ik blog niet alleen voor mezelf!
Maar tegelijk is het ook een soort dagboek daardoor.
Zo af en toe lees ik weer eens terug, dan pak ik een onderwerp uit mijn lijst
of toetst bovenin een willekeurig woord in.
Ik blog inmiddels al ruim 10 jaar en van veel ben ik nog steeds onder de indruk.
Begrijp me niet verkeerd, want ook van jullie reacties heb ik veel geleerd!
En van mijn eigen foto's denk ik wel eens;
Goh, heb ik die gemaakt?

Ben geen type die meent een ander iets te kunnen leren, maar delen doe ik graag!
Net zoals mij laten inspireren, zo heb ik aan Lia G. te danken dat ik met mijn wasmachine kan omgaan...en via Elly heb ik een ruimer zicht op het boeddhisme én op schilderen gekregen!
Maar ik kan het gerust even kort houden;
Ieder blog uit mijn lijst inspireert mij!

Dank jullie!




👬👭


3 opmerkingen:

  1. een bedankje is altijd fijn
    ik dank je terug !
    Alles wat je leest , daar leer je wat van, dat is bloggen
    -Een @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bloggen is fantastisch. Inderdaad een dagboek. Soms ben ik foto´s vergeten en vind ze dan terug op mijn blog. Ik volg je ook al heel lang. Hoe lang weet ik niet meer. Je kunt anderen wel iets leren. En dat doe je ook. Noem het delen, is ook goed. Wat denk je van creativiteit, woordkunst, eigenheid, autonomie, vallen en vooral weer opstaan, en HOE. Petje af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit mij aan bij de woorden van 'kleurrijk'.
    Aan dat wasmachine-paneel denk ik nog weleens...
    Prettige dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen