Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 31 augustus 2020

Huis, tuin en keuken bericht...



Simpele berichten op Spijkerbed.



Nou ja, zo simpel is het leven van een 'alleengaande' nou ook weer niet!
We zijn steeds meer afhankelijk van de techniek, vooral als het misgaat
merkt je het.
Mijn mobieltje was vorige week nat geworden...
Einde mobieltje. Was een goeie Samsung met alles drop
en dran...Maar die had ik inmiddels al jaren,tja.
Gelukkig had ik al mijn foto's al op mijn laptop al over kunnen brengen.
En telefoonnummers altijd ook gewoon in een echt adressenboekje!
Deze week een nieuwe aanschaffen, maar zonder details te geven,
dat gaat ook al niet zomaar meer...
Verder krijg ik vandaag een glasvezelaansluiting.
Wordt een heel gedoe..maar dat komt wel goed ( neem ik aan?)

Ben al een tijdje behoorlijk chaotisch, maar dat heeft te maken
met de aard van mijn 'aandoening'.Bipolair...en dat heeft nou eenmaal
van onverwachte gevolgen. D'r is goed mee te leven.
Heb het de laatste tijd moeilijk met mezelf...
Soms moet ik mij echt door iets heen worstelen.
Zet het ook maar op Werkwijze...
Das voor de meer serieuze lezer.
😄😉
(En natuurlijk ben ik weer alles aan het veranderen!)


1 opmerking: