Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 29 september 2021

Een vrije dag?





Goede morgen, rakkers! 🙌


 Eigenlijk ben ik daar te 'oud' voor, want ik ben altijd vrij!

Nee, vrij zijn we nooit, er blijven altijd dingen waarvan we afhankelijk zijn.

Daarom is kunnen loslaten zo belangrijk.

Ja, ik heb het hier getroffen(?), maar ik weet ook dat het weer zo voorbij kan zijn!

Een soort Bewustzijn dat min of meer verrijkend is.

Anders dan; Wie dan leeft die dan zorgt.

Gisteren wandelde ik naar de stad, had dingen nodig en

werd verrast door een yoga mat bij de Big Bazar.

Slechts 5 euro!

Mijn 'medicijnen' kocht ik weer bij het Kruidvat,

Mijn huis arts vertrouw ik niet meer.

En dat is niet eens persoonlijk....  een heel aardige man!

Vandaag kook ik dus zelf en houd het eenvoudig.

 ( Na mijn THAISE les 😁)


💚



Geen opmerkingen:

Een reactie posten