Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 22 oktober 2021

Straks, eind december word ik 72....






 Een raar gevoel... vroeger was je dan oud.

Eigenlijk zit daar een generatie tussen,

want mijn ouders waren al geen types om 'oud' te zijn.

Maar zoals Stef Bos dat reeds zong;

'Het roer moet om'....En daar is het de hoogste tijd voor!

Of dat speciaal voor mij alleen zo is?

Absoluut niet... want als we niet oppassen worden we steeds meer geleefd.

Neem nou die vaccinatie... z.g. de eigen beslissing!

Morele indoctrinatie!  

Erger dan vele mensen beseffen, vooral degene die als eerste schapen over de dam gingen.

Ben geen schaap maar een Steenbok!

Totaal ongeschikt voor dat wat 'prikt'.

De t.v. staat werkelijk bol van de staatsreclames....

Nee, voor mij geen vaccin... ik heb mijn eigen immuniteit.

En waar je niks over hoort is hoe wij het anders aan kunnen pakken.


Voor mij geen staats bemoeienis....

Liever creëer ik mijn eigen 'kamp'.






💚





2 opmerkingen:

  1. Geniet nog van je 71 zijn, voor jet het weet ben je 92......

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien geeft de levenswijsheid van bijna 72 jaar het vermogen om dingen te combineren en te doorzien.

    BeantwoordenVerwijderen