Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 9 december 2021

Wow, het gaat steeds beter.... Geweldig toch!

 



HET GAAT STEEDS BETER


Althans op Spijkerbed...


2021, 2022 EN DAARNA


Jezelf in tweeën kan niet iedereen.

Wonderlijk genoeg gaat mij dit tegenwoordig goed af!

Maar makkelijk is dat zeker niet, het is zelfs erg vermoeiend.

Letterlijk een kwestie van doorzetten en onderzoeken hoe we onszelf

staande kunnen houden.

Tja, ik woon 'beschermd', maar dat is altijd betrekkelijk

vooral in deze tijd. De tijd van de Woekerende Waanzin!

Vanwege mijn 'open mind' kan ik mij daar niet echt voor af sluiten.

Dit hier... is een poging om een alternatief te vinden.


Verder kan ik, dankzij die 'begeleiding' me niet permitteren

om al te open te zijn...

Zo heeft alles zijn voor en nadelen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten