Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 20 mei 2022

Af en toe weer hier. {Luisterend oor}

 Dat luisterend oor leest!

( Alleen nog maar achter de schermen)


En op deze manier hoop ik Spijkerbed weer af en toe te gebruiken.



Laat ik het toch maar; De Verandering noemen!

En lekker groot schrijven...

Want er is veel gaande

Het grappige is dat ik mij vandaag ga afmelden voor iets waar ik mij de 11e voor had opgegeven.

Het heet de Zwaan, een creatief centrum te Gouda.

Ben er geweest om te gaan kijken...

Had al snel door; dit is niet mijn ding.

Ach, dacht ik, wie niet waagt die niet wint!

Woensdag a.s. zou ik beginnen.

Helaas fietsen kan ik ( voorlopig?) niet meer.

Dus zou ik met een busje gehaald en teruggebracht worden...

Wat in zal houden is dat ik mijn eigen tijd niet kan bepalen...


Al geruime tijd heb ik door dat ik niet in systemen pas.

Dus in de loop van de dag bel ik af!

Het gaat dus een

Wordt vervolgd worden.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten