Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 28 juni 2022

Bloggen is net als vissen...? Er was eens...




 De onzin dat je het echt alleen voor jezelf moet doen

laat ik even achterwege...

Geloof me, je DOET het niet alleen voor jezelf!

Het is een kwestie van pogen tot CONTACT!

Je wilt graag delen en je wilt graag RESPONSE...

Maar blijkbaar door die corona-waanzin gaan we de verdeeldheid in!

En die gekte blijft op de loer liggen... Verdeeldheid komt de Macht heel goed uit.

Verdeel en heers!

Uiteindelijk wordt dit weer eens een blog dat ik niet schrijf...

De blogwereld die ik ken is te oppervlakkig...behalve dan de enkeling die serieus reageert.

Dank jullie!

Natuurlijk heb ik weer veel te melden...heel veel zelfs!

Want wie weet niet dat er veel gaande is?


Maar ik ben op niemand kwaad......

Dat helpt namelijk nergens voor

Ik leef nog en zoek weer elke dag mijn kracht om positief bij te dragen.
















1 opmerking:

  1. Bloggen, t is een hobby zeker, een klankbord, zowel om je 'verhalen' als foto's kwijt te kunnen
    Ik doe het vooral omdat ik het leuk vind, wanneer dat niet meer het geval is stop ik er mee
    En dan kan men zich afvragen wat is er nu leuk aan een foto op een blog zetten, whaha, ik weet het ook niet eerlijk gezegd, maar daar zullen dan de reacties wel voor iets tussen zitten, zelfs al zijn die niet altijd boeiend
    Voorlopig is het nog steeds verslavend genoeg om m'n blog verder te zetten

    BeantwoordenVerwijderen