Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 18 augustus 2022

Even geen blogs meer....

 Waarom zijn mannen zo anders?




En dat is het.


Ben dan ook steeds neusverkouden!

Slaap de hele nacht met de ventilator aan...

Word soms zwetend wakker en heb het dan KOUD.

Zodra ik het ding dan uit zet... meteen bloedheet!

Over sommige dingen praat je niet ( als man)

Daarom overwoog ik een mannenblog...

Ben er nu pas achter dat mannen anders zijn..

Vaak praten we Anders....

Tis me nooit aangeleerd en weet echt niet waarom?

Raar is dat toch, ben niet eens een voetbalfanaat!

En heb eigenlijk een hekel aan 'mannendingen'...


Maar ik blijk niet zo goed te zijn in 'vrouwenpraat', weet niet eens wat dat is!


 Mannendingen, wat zijn dat eigenlijk?

Heb zelf nog steeds geen idee....

Praten over lichamelijkheid! Doe het zelf eigenlijk nooit...

Praat nooit over hoe mijn lichaam er aan toe is... nee dank je...Vandaar dat ik even dacht aan een 'mannenblog', gewoon praten over je gevoelens, enzo...

Vanmorgen moest ik weer even ontbijten,,, en hij is een man..


Oververhit als ik ben begon ik over 'gevoelens' te praten...

Slaap tegenwoordig nauwelijks....

Als dit reeds een mannenblog was zou ik daar graag op in gaan....

We maakten banale grapjes....

Liever niet op mijn blog!



















1 opmerking: