Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 18 augustus 2022

Inmiddels begin ik een nachtblogger te worden...




 Vandaag dacht ik nog om het een Mannenblog te gaan noemen...

Maar volgens mij komen er niet zoveel mannen op blogs!


Ook vandaag was het weer erg warm... het is fijn maar,

begint me ook te storen...zelfs op straat!

Iemand vroeg waarom m'n (...) zo bloot hing!

Was natuurlijk een vent, want dames zeggen zoiets niet.


Tja, het zijn preutse tijden geworden en...

er hing werkelijk niets bloot!

Nu wel, maar dat komt omdat ik reeds vroeg  naar bed was gegaan

en nu alweer klaarwakker!

Het zijn rare tijden....

Mannen lijken behoorlijk overspannen...de hitte schiet hun vaak in het kruis!

Zelfs vandaag ontmoette ik een aardige vent, hij had een tas vol blikjes bier

en deed daar grappend over... hij vertelde dat hij er al 8 op had!

Aardig was hij wel... maar ik ging toch maar niet op zijn uitnodiging in......

Die hitte doet mensen rare dingen doen!!


Toch vind ik het nog steeds prettig... die warmte en die gekte....

Mijn lichaam begint er aan te wennen... ik zweet niet meer constant.

En verdere dingen zou ik toch liever op een mannenblog vertellen...😜😎😎




Geen opmerkingen:

Een reactie posten