Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 9 augustus 2022

Geloof het of niet, maar gisteravond,...

 Er komt hier zelden iemand.... en nooit zomaar aan de deur!

Toch, gisteravond stond.... Androlyn aan de deur.

 

Schrok me werkelijk rot!

Had al tijden niks van haar gehoord...

'Kom binnen, zei ik en zette koffie...


Het werd een raar gesprek, niet zo gek eigenlijk.

Had al tijden niks van haar gehoord.

Van Orlando wel, die woont tegenwoordig hier op het plein!

Tja, het kan raar lopen...

Van Ben had ik niks meer gehoord... vreemd, maar zo kan dat gaan.


Het het gesprek met Androlyn ging niet bepaald vlot...

Er was in  die tijd gewoon te veel gebeurd...

En ja, ze is hier blijven slapen, dat wel.... in de logeerkamer!


Helaas ben ik op dit moment niet in de stemming om hier over te gaan... bloggen

Vreemd is het wel.... en..ze slaapt nog!

En, het is erg vreemd om niet meer alleen te zijn... ik ben er aan gewend.





Had ik al verteld dat Orlando Moslim is geworden...

Ach, het maakt mij niks uit... want ik ben Boeddhist

Nee, het is geen grapje..  😷



Geen opmerkingen:

Een reactie posten