Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 10 augustus 2022

Nee, het was geen succes...

Warme dagen!



 Vanmorgen is ze weer weg gegaan...

Ja, we zijn behoorlijk uit elkaar gegroeid...

Het werkte niet meer en de magie was totaal verdwenen.

Zo kan dat gaan...


Maar dit is een ander bericht!

De nachtblogger...

Vandaag 2x in de zon gezeten...best veel te warm.

En er was weer een medebewoonster... die het nodig vond

om WEER te zeggen dat ik opgezette benen had....

Dit keer reageerde ik anders; O, goed dat  je het zegt, had het nog niet gemerkt!

Aahh, alsof ik mijn eigen benen nooit zie!

Trouwens, het viel erg mee.


Misschien word ik wel steeds onverschilliger hier... uit zelfbehoud.

Raar, maar vandaag dacht ik echt; zal ik mijn moeder maar weer eens bellen?

Weet zelfs haar nummer nog uit m'n hoofd; 647..enz. buitenveldert.

Loevestein 139..mijn brommer stond in de box.

En ik weet nog dat ze nooit een rollator wilde; dan was ze een oud mens!


Genoeg hierover, verleden tijd.. het is niet meer!


Heb best wel veel last van de warmte...

Ow, heb ook nog een was gedraaid, onderbroeken en korte broeken...

En natuurlijk zit ik weer met mijn smoelwerk voor de spiegel die achter mijn laptop staat.

Simpel omdat het wat licht in deze donker hoek brengt..


Wat erg is: Er komt morgen om half 3 een knul, als invaller van mijn HH HULP.

En daar heb ik helemaal geen zin in!

( Tis m'n vrije woensdag!Trouwens, als je geen zin hebt om dit te lezen.. dan stop ik...

 Ja, ik kijk naar de film  Troye, te lang en erg draderig...

Behalve Brat Pitt lijken al die kerels op mij!

Nou ja, van 30 jaar geleden dan!😄😄😅

Gelukkig hoef ik morgen niet op.... vrije dag😅


Heb voor morgen dan ook geen plannen..

Misschien weer een uurtje in de hete zon zitten.

Waarschijnlijk is mijn pigment op. want veel bruiner word ik niet...


Zal ik nog wat langer uit mijn nek lullen ?😆



Ai... heb nog een flesje witte biologische wijn staan.... nee beter niet, tis er veel te laat voor!

( En dan die film, Troye, wat een vreselijke rotfilm. kosten nog moeite gespaard! Vreselijk!)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten