Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 21 december 2009

De naakte "boom".

Hoezo eigenlijk, nepboompje, kunstboompje, kitschboompje?
Het arme ding bestaat net als alles en iedereen uit oerstof
en kan er ook niets aan doen dat "de stof" dit keer zo geschikt werd.
Ach, er zijn stofcombinaties die slechter af zijn.
Deze kan tenminste nog met de oerstof van de fantasie worden ingevuld.
Veel invul plezier dan maar!

3 opmerkingen:

  1. De naakte aap.

    Zouden we zelfs deze pluim op onze hoed mogen steken?

    Via Marius zopas hier beland.
    Tijd en zin ontbreken me momenteel.
    Maar deze Blog wil ik wel eens scrollen.

    Met of zonder kootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grappige en aparte reaktie, dank je
    en inderdaad zonder tijd en zin red je het hier niet! Van harte welkom.
    groetjes van...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen boom heeft zo'n kleed als deze, geen boom die zich zó onderscheidt van alle die ik ooit zag. De geklede eenvoud.

    BeantwoordenVerwijderen