Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 26 maart 2010

Colors like a cocaïne trip?

Nou, cocaïne en LSD trips zijn me bespaard gebleven!
Ben al knettergek van mezelf!
Maar ik heb net wel een overdosis binnen gehaald...
Een verrukkelijke overdosis aan...
Foto's van viooltjes!
( voorlopig val ik je elke dag even lastig met één van die foto's!)
( trouwens alle afgebeelde foto's zijn van eigen hand, maar misschien was dat al duidelijk?)

4 opmerkingen:

  1. ha ha! ja maar viooltjes kunnen je nóg gekker maken hoor! pas maar op!

    SUPERfoto bytheway

    BeantwoordenVerwijderen
  2. euhmmmm ben niet mee.... titel van dit lange stukje???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Walter,
    Voel me Erik uit het Kleine Insektenboek van Godfried Bomans. Zou dit kunstwerk met die prachtige sprankelende kleuren wel binnen willen stappen. Je belofte voor volgend week om meer van 'dit' te publiceren is niet tegen dovemansoren gezegd! Van zo'n overdosis krijg je nooit genoeg.
    Wens je een fijn weekend en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen