Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 26 maart 2010

Klein schopje vandaag!

Ja..ook dat schopje waar ik vanmorgen mijn violen mee heb geplant!
Maar vooral toch even dat schopje onder eigen kontje in de late middag....
Dat ik wat minder productief ben op het moment, ach...dat moet dan maar!
Toch zijn er dingen waar ik maar beter wat extra aandacht aan kan blijven besteden en één ervan is mijn gezondheid.
Na alles wat ik heb weten te overwinnen op dat vlak is een klein liefdevol schopje af en toe zo slecht nog niet!
Dus heb ik dit luie en soms gemakzuchtige lichaam even uit gelaten.
Ik heb een half uurtje met "hem" gelopen en achteraf was lichaam er best weer blij mee!
Straks gaan we met z'n drie slapen.
Lichaam, geest en niet te vergeten "Ik" en wij wensen jullie een rustige en mooie droomnacht toe.

(binnenkort weer eens een stukje plaatsen over het bipolair zijn en hoe ik daarmee omga)

4 opmerkingen:

  1. Walter...wij..dus ikke..mijn lichaam en geest wensen jou ook een hele fijne nacht.
    Met suikerzoete en mooie dromen...

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel walter
    ik hoop dat jij een rustige nacht hebt...

    'k zal aan je denken hihi helpt dat ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wanneer lichaam eindelijk de slaap vat,
    zetten de andere twee nog eens de bloemetjes buiten zeker?
    Ik wens jullie een goeie nacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wens jullie welterusten Walter, en droom maar zoet in kleur

    BeantwoordenVerwijderen