Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 9 juni 2010

Mijn kampeer-foelie!

Ooit begonnen als kamperfoelie, heeft zich nu opgewerkt tot kampeer-foelie en logeert nu naast mijn boven-slaapkamerraam. Ietwat aan de rechterkant, bijna boven het dak van mijn ooit geliefde buren! (hihihi)
De lieve schat is opgeklommen via mijn erg groot uitgevallen conifeer, schandalig genoeg gister door mij voor het eerst ontdekt! In de tuin is nog slechts een armetierig plukje zichtbaar.
Ik had hem bijna verwijderd. Hoog,Sammy..kijk omhoog Sammy...dat zing ik dat maar tegen mijn tuinbezoek in vervolg.
Verder heb ik gister een dia-scanner gekocht.
Tot mijn 36ste was ik een vervent nikormatt dia-producent...Dus dat wordt flink in mijn verleden duiken, want ik heb ongeveer 200 dia's. Hopelijk horen jullie daarna nog van mij...(smile en snik)
O ja, de gouache was in de aanbieding dus heb ik een nieuwe voorraad, de basiskleuren!
Het meeste van mijn vroege werk is met gouache gemaakt op papier en dat beviel destijds uitstekend. Dat wordt weer papier opspannen dus!
( Volgende week maar eens een stukje schrijven over waarom ik zo graag met gouache werkte..!)

8 opmerkingen:

  1. ik strooi wat zandkorreltjes over je uit....
    Slaapwel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmm .. 't moet zalig zijn om met de geur van kamperfoelie je bed in te duiken, walter, om 's morgens gewekt te worden met een kriebelende neus vol heerlijke geuren. ;-))

    welterusten in je geurbedje, ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeten het geen 2000 dia's zijn Walter, want voor 200 draai jij je hand toch niet om?
    *wink, big smile*
    Veel plezier ermee, net zoals met de gouache. Ik en wel benieuwd waarom jij er zo graag mee werkte, en of het je nog steeds datzelfde gevoel geeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd waarom jij zo graag met gouche werkt :D

    De kampeerfoelie is prachtig, lekker als het zo wierderig groeit en bloeit :D

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. moet ik daar een week op wachten :o)
    maar ok, dan kom ik je ondertussen een mooie woensdag wensen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gerdaatje, het blijken er idd een stuk meer dan 200, pfffff!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. MMMM....heerlijk ruikend zo'n kamperfoelie dicht bij je slaapbedje.
    Klaas Vaak zal graag bij je langs komen.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er komt dus weer nieuw werk, gouaches van 'vandaag' (ja, wat zal ik over de kamperfoelie nog opmerken?) en dan al die dia's: wat een verrassingen zul je nog tegenkomen.

    BeantwoordenVerwijderen