Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 13 juli 2010

Een bepaalde houding...


Alert, afwachtend?
Of juist klaar om te.......?


Nee, klaar om te vissen zit Poppi niet.
Die vijver is er nooit gekomen...
( Wel weer een reden gevonden voor een foto vakantie-tussendoortje!)

8 opmerkingen:

  1. Inderdaad, knap gevonden Walter. Zo sla je twee vliegen in één klap! Of moet ik katten zeggen? Hihi.
    Maak er nog een superfijne dinsdag van, met alles er op en er aan. Ook zonder vijvertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lijkt poppi toch sprekend op 'my late pipi'. Echt sprekend.
    uiterlijke reïncarnatie hihihi. Ik ga eens kijken of ik een foto kan vinden. Toen waren ze nog niet digitaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goeiemorgen walter..
    klaar om te...........

    :-)

    laat je katje poepen in een bakkie mat zand:-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo je ziet Walter heb ik je zijlijn stukjes ontdekt en gelezen.
    Leuk hoor,
    Lieve groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat geeft hoop, Joke..(hihihi)
    Ik ga die zijlijn, na mijn "vakantie" helemaal volkladden met heerlijk dubbelzinnig flauwekul!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat maar een visje van de visboer. Dat is toch wel het minimale waarmee je een fotomodel beloont.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Poppi zit te kijken of er wat te kijken valt.
    Ik herken die blik zo kijken mijn katjes ook vaak.
    Als er echt iets te kijken is kijken ze anders, maar als ze zo kijken is er eigenlijk nog niks te kijken.

    das zeven keer kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klopt helemaal Eveline! Precies de situatie zoals hij was, je bent een kattenkennerin! Hihihi..

    BeantwoordenVerwijderen