Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 12 juli 2010

Symboliek en hoe...

Symboliek en hoe we daar mee om gaan en er verschillende betekenissen en waarden aan geven.
Ja, dat lijkt mij een leuk onderwerp voor ná mijn vakantie...
Ik heb er wel iets mee en kan me daarom ook bijzonder verbazen hoe anderen daar mee omgaan.
Verering, bijgeloof, maar ook gewoon als herkennings of steunpunten.
Je kan er alle kanten mee op.
Persoonlijk vind ik alleen wel dat... kijk en daar wil ik het eens ná de 17e over hebben!

Vrolijk


Ingetogen...

(Hihihi)
Dan laat ik deze ondeugende rakker je maar een
ontspannen welterusten toewensen!

7 opmerkingen:

  1. de laatste is wel een beetje erg veel lijkend op je walter:-)

    slaap lekker hé,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dus al sik het goed begrijp kom je terug als ik weg ben
    dus dan wens ik jou nog een fijne tijd verder en tot??????
    slaapwel
    en btw
    ik ben heel bijgelovig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben alles beetje samen Walter

    slaapwel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ons hele leven zit vol symbolen!

    zelfs zo erg dat we ze zelfs niet meer opmerken.
    of ze zien als symbolen!

    wachten tot de 17de zeg je??
    tssss .. 't is nog maar den 13de??? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. grappig beeldje, zo ene heb ik nog niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je laatste symbool is er eentje naar mijn hart Waltertje! *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen