Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 25 augustus 2010

Helaas!

Het spijt me...
Vanavond ben ik echt te moe.
Mijn stilte-dagen zijn meestal slopend!
Graag had ik jullie weer een goede nachtrust gewenst.
Maar dat red ik niet, er komt geen letter uit mijn toetsenbord.
Gelukkig kun je op het label "ontspannen" onder dit bericht drukken.
Daarmee hoop ik mijn afwezigheid toch nog goed te maken.
Je zult het dus moeten doen met;
Oude Welterustens.

5 opmerkingen:

  1. Walter,

    Bedankt, dat je ondanks je vermoeidheid toch de moeite nam om een reactie op mijn weblog achter te laten.
    Ik hoop dat het vreemde gevoel in je buik door goede herinneringen overstemd zal worden.

    Toch een goed welterusten!

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in jouw aanwezige afwezigheid wens ik je een nachtrust, die je alles geeft wat je nodig hebt om donderdag aan te kunnen ! :-)))))

    truste, walter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je heerlijk geslapen hebt en weer fris en vrolijk aan de nieuwe dag mag beginnen.
    Succes vandaag met alles wat er op je paadje komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een oud of nieuw weltrusten... wat maakt het uit. Ik heb geslapen als een os, en dat voor iemand die verboden zou moeten worden hihi. Hopelijk heb jij ook een beetje lekker geslapen walter?
    Fijne dag vandaag

    BeantwoordenVerwijderen