Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 23 augustus 2010

Voorlopig...

Schilderen en creatief bezig zijn in algemene zin hebben even voorrang.
Mijn tweede weblog, zie logo hieronder;

zal gestaag, buiten bereik van lezers groeien, want zo nu en dan houd ik mij daar mee bezig.
Op een andere manier dan dat ik nu hier op mijn Spijkerbed werk.
Heel veel van wat te maken heeft met beide onderwerpen heb ik reeds op dit weblog aangekaart of besproken en zal ik zeker zo nu en dan nog steeds doen!
Uiteindelijk zit het verweven met die ik ben, en voordat iemand gaat "pruttelen", zeg ik er toch maar voor alle duidelijkheid bij; Op een goeie manier! ( het woord positief begint sommige mensen ontzettend de strot uit te hangen, mij soms ook, Hahaha)
Het zal even een klus worden, maar ik ga mijn weblog tussendoor wat uitpluizen om berichten die daar mee te maken hebben,  een nieuw label erbij te geven.
Het gaat PS heten.
Zodra ik dat extra aandacht wil geven komt de hier afgebeelde foto opnieuw in beeld.
Voorlopig dus even een weblog in een weblog.
En zeg nou zelf, waar lig je lekkerder dan op een Spijkerbed!

8 opmerkingen:

  1. ik lig lekker op mijn luie zetel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In Zweden zweren ze bij de spikmatta, oftewel spijkermat. http://www.shaktimattan.se/ Ik kan er in ieder geval niet op liggen. Maar ieder het zijne toch? Een goed begin van deze mooie week Walter. Natje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dan wens ik je héél veel creatief plezier en je weblog.
    oef man dat wordt een dagtaak:-)

    succes m'n lieve man.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik weet het wel
    maar schrijf dat niet hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb juist een paar onderwerpen ontrafeld en op een apart weblog gezet. Met specifieke lezerskring....soms is dat handiger...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je bent er kennelijk nog niet klaar mee Walter.
    P.S.
    tja......

    O.T.

    Walter ik ben kei en kei hard!!!!!
    zo hard...dat als men mij een foto vraagt ik die volgaarne toestuur....whahahahaha
    Maar ik haat het als mensen stiekum dingen pikken.
    Ooit kreeg ik een pps toe gestuurd waar notabene een foto van mij in was verwerkt.
    ongevraagt!
    P.S.
    en dat haat ik......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben overtuigd Musje en vergeef het je! Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen