Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 23 augustus 2010

Weggerukt


Zie je dat vrolijke buitengebeuren?
Vandaag weggerukt door windvlaag tijdens mijn binnengebeuren!
Als een tornado vloog ik al stoffend, zuigend en lappend vandaag door mijn huis.
Pure noodzaak af en toe, zeker als je allergisch bent!
Ineens een daverend klap, de buiten"tornado" had mijn frivole tuinsetje de lucht in gezogen en een meter verderop neer gekwakt!
Zuigkracht 11 vermoed ik...
Scherven brengen geluk, dus na een kleine opruiming buiten ben ik verder gegaan met mijn binnengebeuren.
( Naar wens volbracht, dus kan ik...)
Voldaan mijn bed in.
( Wens ik jou ook toe!)

4 opmerkingen:

  1. Jammer hè,
    Welterusten.
    elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen maar eens gaan kijken of mijn setje het overleefd heeft.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer....hoop dat je toch lekker geslapen hebt.
    Fijne dinsdag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zonde, want het ziet er zo gezellig uit.
    Je schrijft zo grappig, ik lees vaak iets met een big smile op mijn gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen