Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 24 augustus 2010

Op tijd stoppen.

Dat is wel vaker het probleem, denk maar aan verslavingen!
Nee, ik heb het nu even over schilderen.
Elke keer kom ik het weer tegen als ik werk.
Ga ik verder? Nog even wat hier, misschien wat daar?
Misschien toch iets sterker aangeven met duidelijke lijnen?
Afgebeelde staat pontificaal midden in mijn huiskamer de rust te verstoren!
Weghalen doe ik hem nog niet...en gelukkig heeft niemand er last van.
Aan stoppen ben ik nog niet eens begonnen, hier is het voorlopig nog;
Hoe ga ik verder, zonder dat...enz,enz.

6 opmerkingen:

  1. Inderdaad, niemand heeft er last van, dus gewoon dooooorgaan zullen we maar zeggen. Mooi wordt ie trouwens!
    Groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat denk ik ook en advies ... van een leek? Ik zou de kaars meer kaars maken, nu lijkt het een kleine bierpul, maar ach, het is in wording ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps, Marius...
    Zou mijn onderbewuste dan toch nog naar bier verlangen???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vertel ons wat!!!!!!!!! Hoe vaak moet ik geen schilderij van Salem "ontvoeren", hoe vaak heb ik geen aquarel verknald, het moment van stoppen is zo moeilijk.
    Precies even wat hier, even wat daar... Voor ik het weet is het mislukt en dan toch nog doorgaan....... En een pestgevoel dat ik dan heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mensen zeggen vaak, het lijkt ons zo heerlijk, lekker schilderen. Dan denk ik aan deze momenten, wat nu heerlijk......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ai, ik zag je te laat Elly, je bent nog net tussen de mazen van mijn net geglipt!! (gnagna..)

    BeantwoordenVerwijderen