Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 26 augustus 2010

Wat is het leven saai...?


Ondanks het feit dat ik mij altijd wel vermaak en nooit meer echt somber ben
en genoeg genegenheid en liefde ervaar, heb ik toch van die periodes dat alles een beetje saai aan voelt. Vaak voel ik me een beetje lui-moe in zo'n periode.
Achter dingen aangaan of iets willen forceren in een saaie periode haalt meestal weinig uit.
En dan, bijna plotseling, lijkt er weer van alles tegelijk op mijn pad te komen.
Grappig genoeg is dat altijd al zo gegaan in mijn leven en toch verrast mij dit telkens weer!
In ieder geval is het een teken dat ik niet blasé in het leven sta, gelukkig niet.

Waarom dit een welterusten stukje is?
Gewoon, omdat ik even aan "moe" zijn dacht.
Komt nu de grote uitvoering van;
Welterusten!

3 opmerkingen:

  1. Pas maar op
    wanneer ons pad kruist....
    Slaap lekker Walter
    dan zal je morgen weer
    LEVEN.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar!
    `t Zijn de mannen zouden de vrouwen zeggen,
    oeps nu moet ik opletten wat ik zeg!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "heb ik toch van die periodes dat alles een beetje saai aan voelt. "
    Dat gevoel herken ik.
    Het is geen ramp...maar het is saai en kan daarom toch heel drukkend zijn.

    dat beeld......
    dat is geweldig!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen