Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 7 oktober 2010

Een enthousiaste kunstpromo!


Omdat het werk van Kees mij zeer aanspreekt...
En dan moet ik het nog in het echt gaan bekijken, ken je nagaan?
Wie wil er een keertje met mij naar toe?
(@)

weblogKees
(klik) 

3 opmerkingen:

  1. Walter ik ben er helemaal stil van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Walter,
    nou ik ben niet zo snel stil... ik ben wel even gaan kijken op je "weblogkees". Ik heb er erg weinig verstand van, maar mooi vind ik het wel, en zeker erg kleurrijk. Geniet ervan als je er bent!
    Fijne avond he,
    groetjes jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je JacQie.
    Walter wij wonen in Zeewolde, Morgen gaat niet lukken maar als ik naar Rotterdam ga rijdt ik wel over Gouda. Als ik ga zal ik het je van te voren laten weten.

    BeantwoordenVerwijderen