Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 7 oktober 2010

Opnieuw labelen?


Inmiddels heb ik, als ik dit bericht type, al 1977 berichten op mijn weblog geplaatst.
Misschien een leuk "winteravonden" idee om ze eens opnieuw te gaan labelen.
In eerste instantie leek het mij zo makkelijk; verslaving en psychiatrie samen als één label, mijn werk, hoe ik werk, fotografie (als label voor de foto's die ik zelf ècht geslaagd vind, hetgeen dus een hele klus zal worden..) inspiratie label en dan een label dat met spiritualiteit en levensbeschouwing te maken heeft.
Maar daar wil ik dan wel weer een andere, creatieve naam voor bedenken!
Eigenlijk slechts 6 labels in totaal dus.
Ai, ik voel nu al stress als ik daar aan denk, hahaha!
Mocht ik mij komende periode tè relaxed gaan voelen, wie weet begin ik er dan aan...

5 opmerkingen:

  1. tja, daar denk ik ook wel eens aan.ik heb zoveel labels.
    maar vind maar een een klooster monniken, die dat voor je willen doen.
    want het is echt monnikenwerk:))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achteraf labelen is misschien een beter idee dan op het moment zelf labelen. Dat doe ik nu en ik doe het op twee manieren: categorieën en tags... Wat een boel dingen staan er bij mij op. En dan vind ik nog altijd niet het juiste labeltje.

    Have fun met het labelen! Je ziet het blijkbaar al helemaal voor je ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Walter,
    een ding te gelijk dan breekt het lijntje niet.
    Begin bij je passie van dit moment je foto's,jij hebt al zo veel prachtige foto's gemaakt.
    De een nog mooier dan de ander daar kan geen stress van krijgen, groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik denk er ook wel eens aan om opnieuw te gaan labelen maar....pffffff...wat een klus!
    ik schuif het nog maar even voor me uit en wacht op een grijs winterweekend...
    (ben blij dat ik niet zoveel berichten heb als jij!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kom enkel welterusten wensen
    morgen of zo kom ik dan terug om echt te lezen

    BeantwoordenVerwijderen