Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 22 november 2010

Vanmorgen werd ik wakker.

Ik werd wakker en wist dat het maandag was.
Zou best eens kunnen komen door de zondag van gister!
( Inmiddels ben ik aangekleed.)

10 opmerkingen:

  1. Ik nog niet, maar dat ga ik nu snel doen, want ik ben laat....hahaha.
    Vannacht nog even wakker geweest.
    Fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja maandag, gelukkig maandag, ik duik deze maandag lekker onder, geen verplichte nummers deze maandag. Hmm ik ga zo een warme choco maken en en een lekker boekje uitzoeken.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ook. Zeer fraaie houtskooltekening!! Alle goeds deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gelukkig
    op de eerste en laatste zin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OP maandag kom ik wellicht net tot het maken van een zelfportret met de digitale camera, maar dan moet ik wel echt zin daarin hebben. Om meteen een tekening te maken gaat me echt tever. En daar onderscheidt het kaf zich van het creatieve koren. Jij bent een kunstenaar en dat zie je direct terug. Complimenten....Had je het niet fris trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toffe blog kom zeker nog eens terug
    ;-) grtjs...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei ik zou zo vroeg in de morgen
    geen zo'n mooie tekening kunnen maken!
    Ik heb tijd nodig om wakker te worden!
    Allez soms slaap ik de hele dag door! :-)
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oei, is ook al zo mooi

    houd van houtskool

    BeantwoordenVerwijderen