Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 23 november 2010

Vreemde mannen.

De enge man.

De verlegen man.

De slapende man
( Deze laatste doet mij aan iemand van 30 jaar geleden denken ;-) )

De vierde kwam niet door mijn censuur.
Titel was; de man als trekpop.
De afbeelding was letterlijk hoor, maar toch...
Ik wil geen keurige lezers shockeren  (;-)

Ach, wat een onzin eigenlijk dacht ik later
en heb dit vrolijke onschuldige werkje er toch bij gezet!
 
Of toch maar een 18+ weblog worden? Hihihi
(Moet ik vooral bij gaan giechelen. Erger kan het vandaag niet worden!)

8 opmerkingen:

  1. Giechel met je mee, vind het wel een kunstig plaatje..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik dacht warempel aan iets euhmmm compleet anders bij die trekpop... ik vrees dat de reacties ( alléé, de mijne toch hihi ) ook wel onder 18+ vallen ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral de slapende man en de laatste zijn erg mooie schilderijen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik denk er van alles bij...
    nou, geef mij de man van 30 jaar geleden maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kijk, dat bedoel ik: gewoon doen, gewoon zeggen!
    't is jouw blog nota bene

    en daarbij is het vooral ook gewoon erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja hier kan ik dan wel mee naar bed Lest Best
    Welterusten.
    Nu zou ik toch werkelijk 30 jaar jonger willen zijn
    hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen