Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 30 januari 2011

Gevoelens die je niet deelt.

De gevoelens die ik niet deel omdat ze in woorden vertaald hard en koud klinken.
Ik staar naar het witte typ vlak van mijn scherm en hoop dat ze te voorschijn zullen komen op een warme liefdevolle manier.

Dit gaat het begin worden van een ongeschreven bericht....dat is mij in ieder geval reeds duidelijk.
......













Tja, zo kan dat wel eens gaan.

4 opmerkingen:

  1. Ook zo kan het wel eens verkeren.
    Maak er toch een mooie zondag van Walter..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gevoelens die je niet deelt, dat vindt ik nu echt eens een prachtige titel!
    Sommige dingen houd je gewoon voor jezelf en je geniet daar intens zo hard van, wie heeft dat niet hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook daaruit stroomt warmte en genegenheid, die we zoooo gewoon zijn van jou....
    Een prettige, rustige zondag Walter X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ver van mij
    dichtbij
    voel ik je
    ver weg
    altijd ergens
    in mij

    troostknuf

    BeantwoordenVerwijderen