Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 11 februari 2011

Een raar gerecht.

Bij een raar gerecht vond ik een rare foto horen, want zeg nou zelf, het gerecht op zich is niet bepaald fotogeniek!
Aangezien ik geen tomaat in huis had vanwege de kleur aanvulling, moesten de tulpen het ontgelden.
Volgens mij gingen ze daarna weer dankbaar de vaas in, helemaal in hun nopjes vanwege het eervolle gastrolletje.


Een luier en gezonder gerecht kon ik even niet verzinnen, komt ie!;
Diepvriesspinazie, gele paprika, ui, knoflook en bascilicum.
De ui en de paprika aanfruiten totdat ze "kleuren"', dan pas de knoflook (anders kan hij bitter gaan smaken). Daarna voeg je de ontdooide spinazie toe en klopt er al roerbakkende eieren doorheen.
Als de eieren vaste vorm hebben gekregen is het "rare" gerecht levensvatbaar!
Het smaakte me weer prima en daarna dacht ik dan ook meteen; I will survive!

3 opmerkingen:

  1. mmmmmmmmmm, en toch ziet er dat heel lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me lekker, alleen dan graag zonder paprika.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zonder de spinazie zou ik het wel opeten hoor, ziet er lekker uit
    k ben een paar keer heel erg ziek geworden van spinazie te eten, dus dat wil ik je niet aandoen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen