Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 7 juni 2012

En vandaar op Werkwijze...







 

Eigenlijk naar aanleiding van het al dan niet meedoen op een gezamenlijk atelier, hier niet ver vandaan,
( noem het gerust zeer vlakbij)
ben ik begonnen op Werkwijze(klik) een soort eigen werk overzicht met voor mij belangrijke omschrijvingen neer te gaan zetten





Zodra ik er interessante en leuke dingen over te vertellen heb..
zal ik dat zeker doen!
Voorlopig blijft het even bij verkennen en aftasten. 




Over mijn daar gemaakte foto's ben ik reeds zeer te spreken.
Maar je begrijpt;
Ik kom er om te schilderen!!!

(@)

3 opmerkingen:

  1. Succes Walter met je nieuwe aktiviteiten in het atelier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over jouw foto's ben ik ook te spreken lieve Walter want weet je, die zijn al even mooi als je kunstwerken, zo veel is zeker!
    Over je vorige logjes:
    Want 't leven was lijden, als je danste een heiden
    Als je lachte te luchtig, als je kustte ontuchtig
    Als je niet wilde werken of je ging niet ter kerke
    Als je lui in de zon lag, als je fietste op zondag
    Kortom alles was verkeerd, want dat had je geleerd (...)
    © Robert Long
    ... maar ik weet dat jij deze vicieuze cirkel doorbreekt, mooi mens!

    BeantwoordenVerwijderen