Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 21 juli 2012

Altijd riskant.

Toch waag ik het er weer op om te vermelden dat mijn Spijkerbed inspiratie totaal uitgeput is op dit moment.
Gelijk vrees ik alweer de volgende golf van alles en van nog wat!
Selffulfilling prophecy, maar dan omgekeerd.
Zoiets van; 'Ik vrees dat ik griep ga krijgen' en dan genadeloos gezond blijven? 

Eigenlijk is het typen van dit stukje alweer tè geïnspireerd, gewoon geen berichten plaatsen lijkt me beter.
Volgens mij is me dat in de jaren dat ik 'blog' nog maar zelden gelukt.
Helaas kan ik niet meer over 'Spiritualiteit' schrijven. Zodra dat woord m'n toetsenbord verlaten heeft zit ik weer onder de rode vlekken!
 'Woord-allergie', het schijnt meer voor te komen.
Vroeger had ik dat met het woord 'God', dagenlang had ik dan jeuk en rode ogen!
Na 'God' een tijd van alles genoemd te hebben ( je kan het zo gek niet bedenken) lukt het me weer om het woord allergieloos te typen.
Let op: God, God..god ( zelfs zonder hoofdletter!)
En nog steeds geen jeuk!

Poppie kijkt inmiddels nergens meer van op!
Met S. ben ik zover nog niet, zojuist in de spiegel zag ik het al, het begint meestal in m'n nek en breidt zich dan uit via m'n kaken, richting voorhoofd!
Dus S. noem ik voorlopig toch nog maar; 'Alles heeft met Alles te maken'.

Ik geef toe, het is wat lang en minder 'sappig' dan S.

2 opmerkingen:

  1. Jeetje onvoorstelbaar dat zoiets een allergie kan zijn, bijzonder. :)))

    lieve zonnetjesgroet Kagib

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja Kagib, ik ben toch een beetje een rare 'kwast',ooit zelfs een schilderskwast! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen