Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 2 december 2013

Subtiele touch.



 De brillenkoker van mijn vader, meer waardevol dan
de miljoenen die hij niet naliet.


Ik hou het klein...en subtiele touch met een enkele lezer is mij meer waard dan tientallen likes op facebook.
Nee, ik doe er niet  meer aan mee, ik doe gewoon één op één en dat is al heftig genoeg..
Gewoon aandacht aan mijn blog besteden en schrijven over wat er zoal leeft, in mij, in anderen en in de wereld om mij heen.
Kijken bij de blogs die ik zelf volg en me laten inspireren.
En dan de reacties die ik zo nu en dan krijg...
Mensen die mij inspireerden en mij net weer over een grens heen trokken...
Nee, ik ga niet voor groot en veel, klein is groot genoeg en weinig is soms al te veel voor me.

Deze week in alle rust het laatste gedeelte van mijn plafond afmaken, eindelijk is dan de 'lucht' geklaard als ik mijn blik hemelwaarts richt tijdens het mediteren.
Ofschoon ik meestal gewoon mijn blik dan maar binnen richt in stilte.
Al dat nieuwe gedoe in mijn huis heeft mijn eigen binnenkant ook weer eens flink opgeknapt!



4 opmerkingen:

  1. Een blog is zeker veel waardevoller dan de vluchtigheid van facebook.

    Succes met de laatste loodjes van deze klus..!!

    Fijne maandag Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De veel voorkomende erfenis van de miljoenen die men niet naliet, kan niet op tegen de subtiele onschatbare herineringen die men ons wel naliet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel bijzonder om dit nog te hebben Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nooit aan facebook of twitter begonnen en dat bevalt me uitstekend.
    Mooi die brillenkoker die zo te zien veel gezien heeft.

    BeantwoordenVerwijderen