Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 18 februari 2014

Er gebeurt niet veel...


( Geschreven in de je vorm om herkenning te vermijden.)

Je staat op en doet je ding. ( Gelijk vraag ik me af wat hij met 'ding' bedoelt )
Je eet wat, je doet nog eens wat anders en dan lees je wat.
( Wat een irritante schrijver! Waar gaat dit over?)
De deurbel gaat en het is niet waar je op hoopte.
( Verdomme man, waar hoopte je dan op!)
Je maakt je avondeten en kijkt wat tv.
( Pff, zal wel saai aflopen..)
Je kijkt op de klok, het is bedtijd en je gaat slapen.
( Goddank, daar zijn we vanaf...ik hoop dat ie lekker lang uitslaapt!)


Af en toe schieten mijn tweede en derde persoonlijkheid even te voorschijn en zolang ze niet al te grof worden, laat ik ze maar even.
Dus elke dag even mijn atelier in, werken aan mijn enige echte persoonlijkheid?
Ach, ik ben in feite alles en iedereen, onbegrensd op dagen dat ik dat durf te zien.
Durf te zien? Oké, dan ga ik maar wat verder werken aan de ogen.

Nog niet de schaar ingezet.

Nog niet de witkwast erover gehaald.
Maar wat niet is kan nog komen.






1 opmerking: