Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 14 februari 2014

Simpel verdiepend.

Al snel na de inleiding en het eerste gedeelte doen de 2 hoofdpersonen mij denken aan de animatie figuurtjes 'Buurman en buurman'...
Twee ondefinieerbare mannen van dito leeftijd die samen wonen en op avontuur menen te moeten gaan.
Niks geen dure reizen, vakanties of cruises, ze gaan gewoon de straat op en..lopen!
Een apart boekje, dat al lezend je iets te vertellen heeft dat ergens binnenkomt waarvan je niet weet waar!
Is het avontuur er altijd al en loop je er, al zoekende aan voorbij?
Of vind je misschien dat je iets moet omdat het blijkbaar moet?
Een heel leuk boekje, een klein verhaal met beknopte conversaties tussen Iks en Ei.
Met erg veel plezier gelezen.
Ik lijk er iets van opgestoken te hebben.
Misschien wel; doe wat je doet, het is altijd goed, want wat je zoekt is hier.

Zeer humoristisch, en als ik even seksistisch mag discrimineren..
Het lijkt me meer een mannenboekje dat een vrouwenboekje.
Dames, jullie mogen nu gerust met tomaten gaan gooien, of het gaan lezen en mij vertellen dat ik het helemaal mis heb! (smile)


5 opmerkingen:

  1. nee, nee tomaten gooien doe ik niet, je mag je mening hebben :o)
    .
    Ik wens ook jou als mijn blogvriend(in) een vriendschappelijke valentijn.X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. X, en die is dan persoonlijk voor jouw Valentijnsdag! ;-)

      Verwijderen
  2. Ik ben geen dame, dus daar gaat het tomaten gooien......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat eerste vermoedde ik al A, voor de tomaten ga ik dan zelf wel naar de supermarkt.
      Heb ze toch nodig voor mn salade en als niemand gooit...

      Verwijderen
  3. Er zijn vrouwen die dat mentaal aan kunnen.. hahahahaha..
    Hoe jij het zegt lijkt het me inderdaad een goed boekje te zijn, wie weet?
    Laat den A dan maar met de sla gooien dan heb je die ook al :-)

    BeantwoordenVerwijderen