Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 30 maart 2014

Voor vandaag kan ik er niet omheen!

Genieten van het mooie weer deel ik alleen op Spijkerbed!











 

Druiven en..sap!





8 opmerkingen:

  1. Geniet van het zonnetje, en blijf goed voor je zelf zorgen Walter. Bedankt voor je reactie, weer eens wat anders hé een oude voorgevel met bloemen.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk blijf ik (goed) voor mezelf zorgen Joke, want als ik het niet doe..doet niemand het! ;-) Je oude voorgevel mag er wezen hoor! :-)))

      Verwijderen
  2. Druivensap .................. geniet van het .... waar je van geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk weer om buiten te zitten met druiven en sap walter,
    bijzonder lekker:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het eerste ontbijtje van dit voorjaar in ons postzegeltuintje kunnen genieten. Feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben blij.....en hopelijk heb je genoten van het zonnetje en van je sap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik spring effe binnen om een goede dag te zeggen en te kijken hoe het met je gaat?
    Dat doen buren nu eenmaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waarom kan ik niet reageren op vorige publicaties?

    BeantwoordenVerwijderen