Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 27 augustus 2014

Bloggen.

Bloggen is iets vreemds, althans voor mij.
De mensen die ineens verdwenen vergeet ik niet.
Bij sommige vraag ik mij af; Wat is er met je gebeurd?
Zo was er een 'Jacky' of misschien schreef je dat anders.
Ineens was ze weg en ik meen me te herinneren dat ze kanker had.
Dat blijft mij bij, aardige mensen die ineens verdwijnen.
Natuurlijk is het een 'vluchtig' wereldje, maar toch niet voor mij.
Ik ben best gehecht aan mijn bezoekers, aan Joo, aan Geri, aan Kagib, aan A, aan Lutje, aan Cilia, aan Fotorantje, aan Joke en aan Elly, aan ja zelfs aan hem, Het Groene gezicht (hihihi) En laat ik Eveline niet vergeten en ook Gerda en Klaproos niet...en ooit John Knappers, vooral niet te vergeten Marius die helaas niet meer is en van wie ik wat mocht erven.. En natuurlijk Marieke... Natuurlijk ook mijn nieuwe buuf! Sexy!!! Hihihi...
En er waren ook andere voorbijgangers die zich toch een stukje in mijn hart genesteld hebben.
Blijkbaar groot van hart. ;-)
Ferrara, Maison Louise, en dan Es en ook nog ....eigenlijk moest ik dit niet doen, dat vermelden, want vaak vergeet je dan de beste paarden van stal.
Aan alle blogpaarden, ik ben erg blij met jullie, ook met degenen die ik niet vermeld heb.

En dan tot slot het beste paard van stal?
Marjolijn! (klik)

Uiteindelijk lijkt bloggen een besloten clubje te worden en dat is aan de ene kant jammer en aan de andere kant leuk en logisch.
Want hoeveel contacten kan een mens werkelijk aan en er een warm hart bij houden?
Nee, aan facebroek doe ik niet meer.\
Mijn facebroek zakt er van af.


12 opmerkingen:

  1. De virtuele wereld lijkt wel een beetje op de gewone wereld mensen komen en gaan.
    Andere blijven weer wat langer plakken.

    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ken er verschillenden niet van, maar het is dan ook jou blog.
    Marjolijn is inderdaad een schatje, iedere dag verschijnt ze weer als eerste, al is ze ziek of heeft ze weinig tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En in het blogclubje zit ook nog ene Walter van Spijkerbed, zou die het beste paard zijn.... toch Marjolein.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ik dit een heel mooi bericht vind dat weet je al van mij, en ik denk dat het veel mensen een plezier doet.. ook mij :-)
    ik vertoef toch al een tijd in blogland en bloggen 5 jaar terug is helemaal anders dan nu.
    maar aangezien ik in vele dingen een gewoontedier ben hoop ik hier nog lang en veel te kunnen komen.
    Het doet me ook veel plezier jouw te zien openbloeien walter en terug te zien (lezen) genieten van het leven want mensen met het hart op de juiste plaats verdienen dat!
    Maw, van mij ben je nog niet snel verlost! Hahaha..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh ja Jacky inderdaad wat is dat lang geleden, haar bloglink ben ik ooit kwijtgeraakt na een pc crash
    bloggen is zoals in het echte leven hé, met sommige voel je een klik een verbondenheid bij andere lukt dat niet

    k wist niet eens dat 'de buurvrouw' een blog heeft
    maar er zijn zo veel bloggers, onmogelijk iedereen te volgen

    maar bij jou blijf ik zeker langskomen, ook al reageer ik niet elke keer, ik ben heel blij met jou en je wijsheid x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van mij ook niet, je bent immers mijn enige ochtendblad!
    En ook ben erg blij met het opbloeien van je leven, geniet er maar lekker van.

    Lieve groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen dat jij ook aan je bezoekers hecht. Ik heb hetzelfde. Als ik mensen lange tijd niet zie mail ik altijd even. Je vraagt je toch af of alles wel oke is vooral als je weet dat zo iemand worstelt met een ziekte.
    Wij bloggen intussen vrolijk verder Walter. Het houd ons van de straat .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LIEF hoor ;-)

    En al reageer ik niet zo hele vaak, doorgaans lees ik je blogs wel en ben je HAAST een bekende voor mij, hahaha...

    Afgelopen weekend trouwens overheerlijke Goudse stroopwafels (in een mooie blik) gekregen... smullen.

    Groetjes,
    Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lief! ik ben een echte plakker, geen dagelijkse blogger...meer wanneer ik zin, tijd en inspiratie heb(en dan ook nog alle 3 tegelijk) maar trouw, dat dan weer wel! ik kom graag bij je buurten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerlijk gezegd kost het me moeite je drie blogs uit elkaar te houden, ik lees ze allemaal en reageer wisselend. Het doet goed om te zien en te lezen hoe je geniet, het is je gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik stond er niet bij. Snik. Toch probeer ik je te blijven volgen, Walter. Beschouw je toch een beetje als mijn blogvriend. Niet jaloers worden hoor Jan. Walter valt op mannen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan blijk jij bij de beste paarden van stal te horen! Ai, en waarom verklap je dat nou aan Jan! Straks wil hij niet meer met me omgaan!!! :-))))

      Verwijderen