Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 27 augustus 2014

Het is goed te doen.

Reizen met de trein, afstand voel je nauwelijks.
Tenzij er weer eens van alles mis gaat bij de NS.
Ik ga het echt geen ProRail noemen hoor, je kan wel aan de gang blijven.
Door al die privatisering is er meer winstbejag dan ooit en de service schiet er behoorlijk bij in.
Erg dom van die bedrijven...heel erg dom.

Oi, nu ga ik alweer maatschappij kritisch schrijven.
Op de een of andere manier gaat dat steeds vanzelf, dan kies ik voor leuk, gezellig en oppervlakkig en voor dat je het weet...

Maar we waren in Heinsberg, net over de grens in Duitsland dus.
Donkere wolken en net toen we op een terras gingen zitten kwam de hete zon!
Ai, en die gigantische winkels daar!
Als ik er langs loop gaan mijn hersens op hol.
Nog even dit;
Zal de communicatie de wereld redden?
.

4 opmerkingen:

  1. Je klinkt als een treinreiziger ...................

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Niet echt Geri, want hoe werkt het als je iemand laat mee reizen met je korting, enz. enz...

      Verwijderen
    2. Ik heb een hele studie gemaakt van "samen reiskorting"" opladen, van 2-e naar 1-e klas via de website van de NS. Alles stap voor stap opgeschreven, uitgeprobeerd. Lukte half, dame aan het loket helpt verder. Bij aankomst in het vreemde station (alles opgebroken, waar is de uitgang?) totaal vergeten dat er ook nog gele paaltjes staan waar je je kaart langs moet halen. Op de terugreis gaat van 2-e naar 1-e klas helemaal goed, maar vergeten we de samenreis korting op te laden. Ooit zullen we het wel gaan leren en zal het als vanzelf gaan. Ik heb ook wel eens een lege, grote strippenkaart (weet je wel van 30 gulden), die in een broekzak zat, mee gewassen. Hij zag er daarna uit als pap. Dus aan alles zit een na-en voordeel ;-)

      Verwijderen