Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 11 augustus 2014

En dan is het ineens weer maandag.




Ooit rookte ik...kan het me nauwelijks nog voorstellen..
Je staat op en het eerste wat je deed was een sigaret pakken.
En dan is het vandaag ineens weer maandag...
geen sigaret komt er meer in en de wereld lijkt een beetje gek geworden.
Soms denk ik, zal ik gewoon maar gelukkig zijn en me er niks van aantrekken?
O ja, Jan had nog een Samsung Galaxy liggen, heeft hij aan mij gegeven.
Dus nu kan ik ook Whatsuppen.
Smile, want gewoon iemand bellen is nu een hele klus.
Waar moet je op drukken om te bellen????

Kan het dan echt niet dat we iets aan de gekte in de wereld doen?
Nou, ik denk dat ik een struisvogel aanschaf en samen met hem/haar m'n kop in het zand stop..
Mijn tuin is een tikkie te klein voor struisvogels, dus ik ga op zoek naar ministruisvogeltjes.
Nee, dat ga ik toch maar niet doen.
Ik blijf liever een beroep doen op de liefde die mensen ook voor elkaar kunnen hebben.
Weet je, boos zijn op de boosheid in de wereld is ook geen optie.
Ik ga een verspreider in elkaar zetten..
Een verspreider van; Denk aan de mensen die je lief hebt.
Denk aan je ....
Ouders, je broeders en je zusters.
Denk aan je kinderen of als je er geen hebt, denk aan je kinderen die je gehad zou kunnen hebben.

Een beetje bizar is het wel...
Ik schrijf dit op een blog waar alleen maar 'mooie' mensen komen..
Aan de andere kant zou het best besmettelijk kunnen zijn.
Mooie mensen zijn die het leven omhelzen en zich niet onderscheiden in een of ander geloof.
Er is maar één geloof..
Geloof in de Liefde.


3 opmerkingen:

  1. Ik heb ook zo een Phone waar je moet voor gestudeerd hebben.. hierna neem ik terug een simpele. Boos zijn is soms wel handig, maar het mag niet te lang duren.
    Ik breek dan effe het kot af, en hop, weg frustratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geloof moet je niet geloven
    Alleen maar mooie mensen bestaan niet.
    Leef het HELE leven
    smak.

    BeantwoordenVerwijderen