Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 11 augustus 2014

Ik ben een Islamitische Jood een hoer en een homo.

Het spijt me erg, ik trek de gekte van de wereld echt niet meer...
Waar zijn we in 'godsnaam' mee bezig?
In 'godsnaam' slachten we elkaar af, maar GVD ,wie zijn die 'we' eigenlijk??
Welke dwazen houden de ellende in de wereld eigenlijk op deze manier in stand?
Ik voel me niet meer machteloos, ik ben het helemaal zat!
Hou op, hou op, of je nou moslim bent, Jood, boeddhist of welke dwaze religieuze ontspoorde dan ook.

Lieve mensen, er is maar één werkelijke religie...
Liefde voor elkaar.
Begrip voor elkanders pijn en verdriet.
Hoe we ook denken via de hersenspoelingen van het 'geloof', we delen één hart!
Als we ons dat bewust worden, kunnen we alleen nog maar huilen om de pijn die we elkaar aandoen.
Het zijn mijn ouders, mijn broers, mijn zusters, mijn zoons en mijn dochters, mijn lovers and my friends!
Nee, ik ga geen onderdeel meer zijn van de wereldgekte...

10 opmerkingen:

  1. Van mij mogen ze ook allemaal vrede sluiten, al die oorlogen is nergens goed voor.
    In rust en vrede leven met elkaar levert veel meer goede dingen op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent gewoon een mens.....
    wat anderen van je denken, trek het je niet aan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Probeer je frustraties te relativeren.. ik heb het gevoel dat alles wat de voorbije weken op je is afgekomen dat het voor jouw moeilijk te relativeren is? Zo leest het voor mij alleszins.. ik kan fout zijn? Jij bent wie je bent, gewoon aanvaarden en omhelzen.. geen echte homo want dan waren er geen Kids :-) toch geen echte homo zoals ik ze ken. zal eerder bi zijn, of meer homo dan bi :-)
    Voor mij ben jij dik oké zoals je bent! Ook al is het virtueel.
    En de rest daar moeten we ons bij neerleggen.. het leven is te kort om.. bla bla bla.. whatever..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve buuf, de kop van dit stukje is gewoon ontstaan vanuit een gevoel van...ik overwoog zelfs dit hele stukje te verwijderen. Verder ben ik gewoon die ik ben en daar heb ik allang geen moeite meer mee. Als je in de buurt had gewoond zat ik nu bij je op de koffie.. ;-)

      Verwijderen
  4. Dan ben ik fout.. maar na het lezen van je fotoblog wist ik het al :-)
    Altijd welkom.. je hebt nu een chauffeur hè walter :-)
    Die mag ook mee hoor.. Hier is het niet zo mooi als bij jouw, maar het gezelschap zal je wel entertainen. X.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Buuf, er is nooit wat fout met je reacties...je reageert vanuit je hart en dat is prachtig! ;-)

      Verwijderen
  5. "Godsnaam" ( had het graag onderstreept en vet gedrukt, maar dat schijnt niet te kunnen )
    Uit naam van die God, (ik ken hem niet), maar daar zijn al die idioten wat ze doen mee bezig. En dan komt nog in naam van die God............ nog meer ellende en brengt de wereld naar de GVDoemenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En elk van die religies predikt vrede, respect en naastenliefde. Lezen zoveel mensen dan hun eigen heilige boeken niet meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zolang we denken dat anderen oorlog maken hebben we het nog niet begrepen.

    BeantwoordenVerwijderen