Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 9 augustus 2014

How do we do it?


Dan maar even in het Engels..
Jan kijkt graag naar het nieuws...
Ik ook, maar allang niet meer graag.
Dan zie ik Obama een speech houden..
Hij begint op een robot te lijken..niet dat ik het beter zou doen hoor!
Dan zie ik de gekte van de Gazastrook en Israël.
Oorlog rondom een neergestort vliegtuig, een ramp die vele mensen in verdriet heeft gestort.
En dan denk ik; Hoe gaan we het aanpakken om dit soort gekte een halt toe te roepen.
Dus; How do we stop this misery?
Ik vind dit weer een vreselijk ellendig blogbericht...
Maar ik word er werkelijk misselijk van als ik zie dat we elkaar gaan boycotten.
Geen Russische handel meer, geen Nederlandse producten meer naar daar.
Gekte, kan jij er nog tegen??

En om het een beetje 'goed' te maken doe ik er een mooie foto bij.

3 opmerkingen:

  1. Ik probeer juist wat minder te kijken. Ik ben er helemaal akelig van en ongelofelijk boos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neen ik heb het er lastig mee.. ik geef uit eerlijke schaamte toe dat ik nog zelden naar het nieuws kijk, juist om die reden.

    BeantwoordenVerwijderen