Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 9 augustus 2014

Ander weer...en ligt het aan mij?

Ga ik het over het nieuws hebben?
Liever niet, selectieve ellende en narigheid, dat is wat het nieuws ons voorschotelt.
Of is de wereld eindelijk gek aan het worden en raken we eindelijk bevrijd?
Die man uit Limburg, ondanks alle rottigheid...we hebben het schaamteloos gezellig!
Misschien toch een goed begin van een betere  wereld.
Je zou je bijna schamen als je naar het nieuws kijkt en gelukkig bent..
Verder is er wel een vervelend probleem.
Mijn logeerbed is ter ziele.
Nu is Jan verplicht het bed met mij te delen
Erg vervelend, heel erg vervelend!
We hebben er en opgerold dekbed tussen gelegd, stel je voor, twee mannen in één bed!
Jakkes, als mijn vader dit zou weten..
Het voordeel van het nadeel is dat we kletsend in slaap vallen en wakker worden..
Voor meer details moet je een email sturen...
Wrede smile 
( Heb inmiddels al 30 mails binnen die vragen om details, hahaha, wat ben ik een fantast!)

3 opmerkingen:

  1. Dat beloofd dus een heel goed weekend te worden...!
    Geniet er volop van Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ....ik durf geen mail te sturen...
    ik ben niet nieuwsgierig maar weet graag veel :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan spreken we over "fanmail" !!!!!
    En dan heb je geluk dat ik nog geen gestuurd heb want mijn hart ligt op mijn tong he walter
    ;-)
    Ik zal dan openbaar een vraag stellen die iedereen wel weten wil: zijn er snurk geluiden van beide zijden?

    BeantwoordenVerwijderen