Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 8 augustus 2014

Zielemaatje...


Zelfs de basilicum staat in bloei...
Het zal je toch gebeuren...helemaal neergelegd bij het alleen zijn.
En dan via een vriend ontmoet je iemand.
Je raakt aan de chat en hebt pret.
Je raakt aan de skypecam en je hebt fun.
Het zal je toch zomaar gebeuren.
En dan die eerste ontmoeting bij mij thuis.
Ik was eigenlijk niet zenuwachtig genoeg
anders had ik mijn huis wel wat netter gemaakt!
(Smile)
A change of heart...
Zomaar, als je dit niet meer verwacht en je jezelf hebt wijsgemaakt dat ook niet meer te willen!
Leven in het moment, in het Nu, ik heb er vaak over geschreven...
Hoe het ook verder gaat, NU ben ik zeer gelukkig.
Mocht er de eerste ruzie komen dan horen jullie dat nog wel van me.
Hahaha, en mocht een van ons zwanger worden, tja daar moet je er de Telegraaf ofzo op na lezen!

En dan nog wat zomaar wat foto's...



Jammer, de gouden hagedis glipte net weg!
O, die beesten zijn echt moeilijk te fotograferen!!!

14 opmerkingen:

  1. een gouden hagedis zag ik alleen nog maar op broches, spijtig dat ze wegglipte :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben echt zo blij voor je voor jullie lieve Walter, dat er nog maar veel geniet-momenten mogen komen. :)

    liefs Kagib :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb toch bijzonder aardige bezoekers, dat is best fijn. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na de ruzie komt altijd het "goed maak moment" en dat vul je in hoe je zelf wil.. :-)
    Zou jij als 64 jarig jochie nog vruchtbaar genoeg zijn? :-)))))

    En bij aardige bloggers komen aardige bezoekers, dat is een feit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik ben echt blij voor je, je verdiend een gezellige metgezel!
    Maak er iets moois van, je ziet maar hoe het kan lopen.
    Kagib is ook een erg aardige man, hij heeft altijd van die lieve reacties.


    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verandering ineens, he? Ik ben echt blij voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ...ik ben een optimistische realist, het moet/kan natuurlijk nog een vorm vinden...de kans is groot dat dat wel lukt. ;-)

      Verwijderen
  7. Tja, zo kan het gaan. Ik was op mijn 38e dik tevreden met mijn alleenstaande status, inmiddels alweer 26 jaar getrouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das toch mooi, als je iets niet meer verwacht...( Ik had je jonger geschat..hihihi)

      Verwijderen
  8. Hey knul van 64, die HBS komt niet meer terug, dus geniet van het huidige, ook van die eerste ruzie..... en daarna.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn bericht Walter. Wat zul je zweven. Deze zomer kan voor jou niet meer stuk. Ik wens je samen met je lief nog veel goede zomers toe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Hedy...het is niet dat ik zweef, het is meer dat ik niet weet wat me overkomt!
      Jan is werkelijk een supergezellige vent en het leuke is dat we steeds meer dingen ontdekken waar we allebei plezier in hebben...

      Verwijderen