Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 4 augustus 2014

Meer foto's meer liefde.


Dit bericht gaat verhuizen, althans gedeeltelijk.
Heb niet voor niets een fotoblog!
Klik
Natuurgebied(je) heet 't Weegje, ergens in de buurt van Gouda.
Het weer was schitterend en mijn medeloper, wandelaar, was liefdevol en ook nog eens vol aandacht voor alle schoonheid.
Tja, het zou best eens kunnen dat dan alles mooi is.
Toch? ;-)
























Een bericht van een late en vermoeide man.
Jan is weer naar huis.
Ik steek het niet onder stoelen of banken..
Jan blijkt een dief!
Een dief die mijn
 hart stal.
In dit geval houd ik van dieven.

2 opmerkingen:

  1. Roze wolk, roze bril? Nee hoor, het is echt een prachtig landschap dat jullie ons voorschotelen.
    Jan met recht een hartedief?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hij ziet er ook echt zo uit, warm en oprecht, eenvoudig maar alles omvattend. Een foto van hem op mijn blog wil hij liever niet, gelijk heeft hij, ik zou dat ook niet willen.
      Een man met een gouden hart.

      Verwijderen