Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 30 augustus 2014

Nazomeren in september.

Foto; Jan..en de herfst kwam voorbij.
Volgende week waarschijnlijk nog even wat mooie dagen.
Hier en daar dient de herfstsfeer zich reeds aan.
Prima, zo gaat dat nou eenmaal.
Ook prachtig voor boswandelingen.
Aan mijn eigen herfst moet ik nog erg wennen.
Na een vermoeiende en intensieve dag hoef ik niet zo nodig meer op de foto.
Gelukkig voelen we geen leeftijd en krakkemikkig kun je op elke leeftijd zijn.
Krakkemikkig ben ik gelukkig nog niet, alleen is mijn smoelwerk een open boek geworden als ik vermoeid ben...
Ik overweeg botox.
Hahaha, stel je die gekte toch eens voor!
Je vol laten spuiten met chemicaliën om te lijken op iets wat je niet bent!
Nee, Stichting Leedvermaak, er komt geen vermoeid zelfportret bij.
Hihihi..



Ik weet dat het hahaha en hihihi maar een noodoplossing is als het om bloggen gaat.
Maar het geluid van lachen erbij zou vast ook gaan irriteren..toch? 

5 opmerkingen:

  1. Lekker uitrusten Walter, daar is het weekend voor..!
    Fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij zou het niet zo zijn, een mens die lacht!!!!! Van mij mag het geluid erbij hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vraag me nu af hoeveel botox ze nodig zouden moeten hebben voor dat smoelwerk van mij ...... Hahihahihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. das een goeie ; stichting leedvermaak; die onthou ik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :-)
    nu weet je waarom ik nooit op de foto wil
    herfstkleuren zijn prachtig maar t is er nog iets te vroeg voor

    BeantwoordenVerwijderen