Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 12 september 2014

Dan ben ik weer terug.



Zondag ben ik weer terug en als je dit leest ben ik nog niet eens weg!
Gisteren was een goede vriendin bij mij.
Zij en ik hebben niemand..
Niemand die gek op mosselen is!
Dus heb ik mosselen gemaakt voor ons.
Althans...halverwege nam zij het over.
Ze had ideeën over de bereiding.
The female touch...
En ik ben de moeilijkste niet, dus liet haar heerlijk haar gang gaan!
Gelukkig liet ze de afwas aan mij over, hihihi...
De foto is wat onscherp, maar dat lag aan de mosselen.
Het is altijd fijn
om met haar samen te zijn...
Dus van dit bericht
maak ik tot slot
toch maar even een gedicht.
Fijn weekend voor iedereen.
Samen met
of gewoon alleen!

En toen de afwas
eindelijk af was,
was de afwas af.

8 opmerkingen:

  1. Lol met vrouwen :). We bemoeien ons ook met alles.
    Smaakt de female touched mossel ook werkelijk anders?
    Fijn weekend Walter!

    Ps: vergeet niet zo nu en dan de vaatdoek te vervangen ... (female advise)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een feestmaal dus en tot slot de afwas, maar ook dat geklaard...!!
    En nu nog een feestweekend, veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The female touch... en hier female advice......
    Even een mannelijke tegenwoord, maar goed dat je de moeilijkste niet bent, en als jij de afwas wil doen dan mag jij de afwas doen..... is hier ook, als ik zeg ik doe de afwas, mag ik de vaatwasser inruimen en ......daarna uitruimen.....
    Fijn weekend .....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Walter,

    Tja... het ziet er best lekker uit, maar... ik ben absoluut geen liefhebster van mosselen.
    Vaatdoekje lekker LANG gebruiken... bouw je een beetje weerstand op. TE schoon is absoluut niet goed, hahaha... (advies van een 'smeerpoets').

    Beetje late reactie, mijn lappie is erg traag. Kans dat je al weg bent, dan hoop ik dat het een fijn weekend was en mocht je dit nog voor het weekend lezen... dan... wens ik je een fijn weekend.
    Lieve groetjes,
    Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn zo'n mosselenmaatje, moet er zelf ook altijd naar op zoek. Echtgenoot lust ze echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk! Alleen zo jammer dat ik na het eten van mosselen doodziek word .
    Maar ik kan heel gied afwassen😄😄😄

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha leuk na gedichtje helemaal AF Walter

    BeantwoordenVerwijderen